Sorteren op
  • Uitgelicht
  • Best verkopende
  • Alfabetisch: A-Z
  • Alfabetisch: Z-A
  • Prijs: laag naar hoog
  • Prijs: hoog naar laag
  • Datum: oud naar nieuw
  • Datum: nieuw naar oud

Proraso

Proraso, een mooi Italiaans verhaal

Het is 1948: een klein Florentijns laboratorium experimenteert met formules die werken en bestudeert nieuwe producten. Het is een tijd van innovatie en verandering, een tijd om te vertrouwen in de toekomst en in een klein bedrijf dat ze willen laten groeien. Dit was het jaar van de Pre en After Shave Cream, de eerste producten van Proraso. Frisheid en werkzaamheid werd voor het eerst omarmd door de Italiaanse kappers en vervolgens door een steeds groeiend aantal mensen. De manier van scheren verandert in een Italië dat toe was aan verandering. De scheercreme en aftershave hebben de tand des tijds doorstaan en geleidelijk kwamen er meer producten.

Evolutie en traditie

De Proraso laboratoria gebruiken natuurlijke en vertrouwde ingrediënten.De verpakking is vernieuwd en nieuwe productlijnen zijn toegevoegd om nieuwe bewonderaars te winnen die naast scheren en aftershave ook gewoon hun baard belangrijk vinden en hun gading vinden in de lijnen met baardshampoo en baardzeep. Maar het uitgangspunt blijft zoals gedefinieerd door Piero Martelli en later door zijn zoon Ludovico: professionele, hoogwaardige producten die een aangename en onberispelijke scheerbeurt leveren, in de kapperszaak of thuis.