Suavecito

    22 Producten


    Suavecito legde er zich van bij het begin op toe een cultureel fenomeen te worden.. Het is niet genoeg voor hen om traditionele goed werkende baardolie te hebben. In plaats daarvan wilden ze steeds een stap verder gaan en doken in de auto-industrie, de motorfiets, tatoeages, de kapperscultuur … als een manier om baardproducten opnieuw uit te vinden na de stagnatie zoals in de afgelopen decennia.
    Suavecito blijft weekend na weekend naar shows reizen omdat het direct contact met de gebruiker voor hen van belang is.  Ze doen het voor hun fans en volgers want die geven hen informatie die nergens anders te vinden is.
    Mensen vragen hen voortdurend hoe het kan dat ze hun producten aan een zo lage prijs kunnen aanbieden. Het antwoord is eenvoudig, ze doen de shows niet uit winstbejag maar voor het contact met de klant.
    Suavecito is trots op hun in water oplosbare baardolie. Een bedrijf gewijd aan hun cultuur en haar aanhangers. Een bedrijf niet gewijd aan zichzelf. Geen ego, alleen Suavecito.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »